Вампіри можуть зачекати, інші – ні

1+1 media та ДонорUA створили ролик з підтримки донорства.
 
Креативний директор 1+1 Media Production Дмитро Сав`яненко в ролі вампіра – це не продовження саги «Сутінок», а чудовий соціальний ролик, що висвітлив серйозну проблему української буденності. В цетрі уваги – донорство.
 
Кількість охочих стати донорами у країнах Європи та США – 60 осіб із 1000. В Україні – 18.
 
І поки такий кумедний вампір Валєра з ролику з посмішкою на обличчі говорить, ніби «не біда, як немає крові, зачекаю, поки з`явиться», годиннник чийогось життя запускає зворотній відлік.
 
Бути донором – просто. Щоб рятувати життя, не треба бути супергероєм.
 
В якості власного прикладу 370 медійників з 1+1 врятували 500 життів, ставши донорами крові.
 
Соціальний ролик доступний за посиланням https://www.youtube.com/watch?time_continue=117&v=ujCUzf5h_hM
На ресурсі ДонорUA можна заповнити форму реєстрації донора https://donor.ua/account/register
 
#prodobro #благодійність #донорство #україна #donorua #1plus1 #донор